Tallinn Music Weeki kampaania #hoolin keskendub keskkonnasõbralikule tarbimisele

Esmaspäeval, 2. aprillil alanud ja terve nädala vältav linnafestival Tallinn Music Week (TMW) on tänavu võtnud luubi alla keskkonnasõbraliku tarbimise. Lisaks võimalusele osaleda targale tarbimisele keskendunud videokonkursil #hoolin saab festivali raames tutvuda ÜRO järgmise keskkonnaassamblee eesmärkidega, näha keskkonnateemalisi filme, osaleda temaatilistel vestlustel ja jätkusuutlikul brantšil ning anda asjadele uus elu.

Juba teist aastat koondub TMW raames grupp organisatsioone, ettevõtteid ja kõneisikuid, keda ühendab sõnum #hoolin. Tänavusel festivalil keskendutakse üheskoos keskkonnasõbralikule tarbimisele. Kampaania laiem eesmärk on tutvustada ÜRO poolt vastu võetud kestliku arengu eesmärke.TMW koos partneritega on käivitanud ka eelkõige lastele ja noortele suunatud videokonkursi “Minu keskkonnasõbralik pere”.

Hakka Alkeemia klubi liikmeks luues endale konto!

Isikliku kontoga on sinu privileegid:

  • - Ligipääs artiklitele ja podcastidele
  • - Info ürituste kohta sündmuste kalendris
  • - Võimalus jagada infot oma sündmuste kohta
  • - Võimekus märkida artikleid loetuks jpm.

Mine registreerima

Hakates Alkeemia klubi liikmeks nõustud meie kasutajatingimuste, privaatsuspoliitikaga ja Alkeemia uudiskirjadega.

Seotud