Rahvusvaheliselt tuntud spordibränd adidas liitus karusnahavabade moeloojatega

Mõned päevad tagasi teatas tuntud spordiriietetootja adidas, et pühendub karusnahavabale tulevikule ja ühineb rahvusvahelise karusnahavaba programmiga "Fur Free Retailer". Ehkki adidas ei müünud juba varem karusnahast tooteid, võtab bränd tänase lubadusega karusnahast täielikult loobuda selge seisukohta loomade heaolu kohta.

Maailma ühe suurima spordirõivabrändina on adidas eeskujuks teistele firmadele, et aina enam võetaks kasutusele loomasõbralikud alternatiivid. Loomade eestkoste organisatsioonil Loomus on koos Fur Free Alliance’iga (karusnahavaba liit – e.k) hea meel tervitada adidast kui 1500. rõivafirmat, kes liitus “Fur Fur Retailer” programmiga ja hindab loomade heaolu.Loomuse kommunikatsioonijuht Annaliisa Post ütles, et tal on suur rõõm, et ümmarguse numbri täitumist tähistavaks liitujaks osutus Eestiski populaarne rõivabränd.

Hakka Alkeemia klubi liikmeks luues endale konto!

Isikliku kontoga on sinu privileegid:

  • - Ligipääs artiklitele ja podcastidele
  • - Info ürituste kohta sündmuste kalendris
  • - Võimalus jagada infot oma sündmuste kohta
  • - Võimekus märkida artikleid loetuks jpm.

Mine registreerima

Hakates Alkeemia klubi liikmeks nõustud meie kasutajatingimuste, privaatsuspoliitikaga ja Alkeemia uudiskirjadega.

Seotud