Menukas loomakaitse kampaania muutis tuhandete austraallaste harjumusi

Austraalias on toimumas midagi murrangulist. Riigis on hüppeliselt tõusnud taimetoitlaste arv, aina rohkem loobutakse loomsest kaubast ning suured ketid keelduvad loomavabrikute toodangust. Üheks põhjuseks on Animals Australia menukas kampaania Make it Possible.

Seda väikest tiibadega põrsast teavad vähemalt 5 miljonit inimest, sest üleriigiline televisioon on teda näidanud parimate saadete vahel. Tuhanded inimesed allkirjastavad loomavabrikute vastaseid petitsioone, õpetajad laevad alla õppematerjale ning lapsed räägivad sellest põrsast oma vanematele ja vanavanematele.

Samal ajal loobuvad suured poeketid järjest loomavabrikutes peetud loomade lihast, piimast, munast, et pakkuda aina rohkem loomsevabasid alternatiive; moebrändid keelduvad müümast karuslooma karvaga riideid, staarid astuvad välja loomade õiguste kaitseks, arstid kinnitavad taimse toidu kasulikkust… Alles eelmisel aastal kinnitati veganlus ka riigi tasandil sobilikuks beebist raugani.

See kõik on jõudnud sinnamaani, et lühikese ajaga on vähemalt veerand miljonit austraallast otsustanud loobuda loomavabrikute toetamisest ning aina enam nõutakse vegan tooteid. Juba on alguste tehtud ka loomade puuris pidamise keelustamisega.

Make it possible ja tiibadega siga

Üks populaarsemaid kampaaniaid on Animals Australia Make it Possible kampaania, kus tutvustatakse vabrikus peetavate loomade elu muinasjutu kaudu! Klipis on üks pisike põrsas, kes unistavalt kuud vaadates hakkab laulma “There´s a time for us…”. Loo jooksul ühinevad temaga laulma ka teised kinnipeetavad loomad ning lõpuks kasvavad pisikesele põrsale tiivad ja ta saab kitsastest tingimustest välja lennata.

Näitasin seda klippi aasta tagasi oma lastele, nad nii huviga vaatasid. Selgitasin juurde. Neile hakkas idee nii meeldima, et me vaatasime seda videot mitu korda jutti.

Pärast abiellumist oli see kampaania esimene, kus ma oma uut nime kasutasin. Ja mulle tundus, et see on suurepärane algus. Osalesime ka tuhandete inimeste piltidest kokku pandud massiivse reklaami tegemisel, mis avaldati seitsmes Austraalia suures väljaandes.

VAATA 2MIN ANIMATSIOONI SELLEST, KUIDAS ANIMALS AUSTRALIA KAVATSEB LOOMAVABRIKUTELE LÕPU TEHA

Seesama lendava põrsa kampaania sai kevade alguses Austraalias uue hoo, kui hakati keelustama kanade ja sigade puuris pidamist. Tänaseks on Make it Possible kampaaniale oma toetuse andnud 208 000 inimest.

ANNA OMA HÄÄL SIIN

Lisainfo:
www.makeitpossible.com
Animals Australia

Allikas: www.banaanisaar.ee

Seotud