Menukas loomakaitse kampaania muutis tuhandete austraallaste harjumusi

Austraalias on toimumas midagi murrangulist. Riigis on hüppeliselt tõusnud taimetoitlaste arv, aina rohkem loobutakse loomsest kaubast ning suured ketid keelduvad loomavabrikute toodangust. Üheks põhjuseks on Animals Australia menukas kampaania Make it Possible.

Seda väikest tiibadega põrsast teavad vähemalt 5 miljonit inimest, sest üleriigiline televisioon on teda näidanud parimate saadete vahel. Tuhanded inimesed allkirjastavad loomavabrikute vastaseid petitsioone, õpetajad laevad alla õppematerjale ning lapsed räägivad sellest põrsast oma vanematele ja vanavanematele.

Samal ajal loobuvad suured poeketid järjest loomavabrikutes peetud loomade lihast, piimast, munast, et pakkuda aina rohkem loomsevabasid alternatiive; moebrändid keelduvad müümast karuslooma karvaga riideid, staarid astuvad välja loomade õiguste kaitseks, arstid kinnitavad taimse toidu kasulikkust… Alles eelmisel aastal kinnitati veganlus ka riigi tasandil sobilikuks beebist raugani.See kõik on jõudnud sinnamaani, et lühikese ajaga on vähemalt veerand miljonit austraallast otsustanud loobuda loomavabrikute toetamisest ning aina enam nõutakse vegan tooteid.

Hakka Alkeemia klubi liikmeks luues endale konto!

Isikliku kontoga on sinu privileegid:

  • - Ligipääs artiklitele ja podcastidele
  • - Info ürituste kohta sündmuste kalendris
  • - Võimalus jagada infot oma sündmuste kohta
  • - Võimekus märkida artikleid loetuks jpm.

Mine registreerima

Hakates Alkeemia klubi liikmeks nõustud meie kasutajatingimuste, privaatsuspoliitikaga ja Alkeemia uudiskirjadega.

Seotud