Tantramassaaž äratab kogu keha energiasüsteemi ja vabastab erinevaid blokeeringuid

Tantraga seonduvatest asjadest ollakse kõige sagedamini kuulnud kuulsatest tantramassaažidest. Paljud naised on lingam-massaaži koolitusel käinud, mõned mehed yoni omal ka. Vähem teatakse, kui suur tervendav mõju neil massaažitüüpidel on. Sensuaalsete puudutuste abil äratatakse võimas seksuaalenergia ja tervendatakse selle abil nii emotsionaalseid kui füüsilisi vaevusi, kogetakse uskumatuid naudinguid ja teadvuse avardunud seisundeid.

Tantramassaaž äratab kogu keha energiasüsteemi ja vabastab erinevaid blokeeringuid, näiteks ravib enneaegset seemnepurset, erektsiooniprobleeme, iha puudumist, orgasmide mittesaamist ja teisi hädasid. See vabastab ka emotsionaalseid pingeid ja ravib traumasid. Nii et kui keegi arvas, et see on lihtsalt üks lõbus naudinguallikas, siis arvaku uuesti. Enne, kui naine tupemassaaži abil naudinguid kogema hakkab, tuleb välja tohutut frustratsiooni, kurbust, viha ja teisi negatiivseid emotsioone, mis võib mehe ära ehmatada, kui ta seda oodata ei oska.

Tantramassaaž on vägev energiateraapia tööriist, mis minu hinnangul peaks olema ka perearstikeskustes saadaval. Juba kuulen naerupahvakuid, aga inimesed, kes on tantraga kursis ja teavad, millist tervendust on selle abil võimalik korda saata, kindlasti ei naera. Meestele ja naistele tehtavate tantramassaažide abil oleks võimalik kokku hoida üüratuid tervishoiule minevaid summasid. Mõnes riigis on seda juba õnneks mõistetud ja tantramassaaž tervisekindlustuse alla minevate massaažide nimekirjas.

Esimesel tantrakursusel räägiti sellest, kuidas treenida ennast ilma seemnepursketa seksima, nii et sa otsustad sobival hetkel ise, kas purskad või ei purska. Olin kogenud enneaegset seemnepurset, ma teadsin, mida see tähendab: närvisüsteem on pinges, su keha on tohutus stressis ja tahab kiiret restarti. Paraku on kiirest restardist olulisem lisastress, mille enneaegne seemnepurse

põhjustab, sest noh… sa ei ole ju seal voodis üksinda. Teisalt põhjustab kiiret seemnepurset minu arvates ka asjaolu, et elu meie ümber on nii kiireks läinud, et inimesed ei leia enam seksimiseks aega või kui leiavadki, siis on nad liiga väsinud, et tundideks nautlema jääda. Alateadvus ütleb kehale, et teeme kähku selle restardi ära, siis saab rutem magama.

Alguses tundus võimatuna, et ma ise juhin oma orgasmi, aga vaikselt hakkasin oma paarilisega seda asja harjutama ja ühel hetkel märkasin, et olukord oli muutunud. Väga oluline osa selles oli mu partneril, kes oli iseäranis teadlik ja toetav.

Kuidas seda siis harjutada? Kui sa oled naine, räägi see oma mehele edasi, kui mees, siis tee nii. Kui orgasmihetk on sajal, siis kaheksakümne peal võta paus, tõmba anus ja vahelihas kokku ja kujuta ette, et sa tõmbad selle energia, mis välja tahtis lennata, energeetiliselt uuesti ringlusesse tagasi. Harjuta nende lihaste kokkutõmbamist ja lõdvestamist ka urineerimise ajal või kas või autoroolis istudes vähemalt kümme korda korraga. Usinasti treenides saab niimoodi kontrolli enda kätte võtta. Kõige olulisem on seejuures, et naine koostööd teeks. Kui mees on kaheksakümne protsendi peal, aga naine ei kuula ja teeb omi asju edasi, siis on peatumisest vähe kasu.

Enneaegse seemnepurske probleemi proovitakse lahendada tugevate tablettide, näiteks Viagra abil. Lühikeses perspektiivis on see okei, aga mitte pikas, sest see ei ravi midagi. Viagra teeb peenise kivikõvaks, aga tundlikkuse võtab vähemalt minu kogemuse järgi täiesti ära.

Tantramassaažiga tegeledes ja harjutades on võimalik kogeda poole pikemaid ja võimsamaid, ka päris ilma ejakulatsioonita orgasme. Mina seda ei poolda, sest kui see on looduse poolt niimoodi ette nähtud, et sperma lendab orgasmihetkel välja, siis see peaks ikkagi välja lendama ka. Küsimus on selles, kui tihti sa seda teed. Kui sa õpid seemnepurset kontrollima, siis vaatle

seksuaalakti ajal, kas sul on tugev tahe pursata või ütleb mingi vana programm, et seksuaalakt peaks just niimoodi lõppema. Hiina meditsiini tarkus ütleb, et mida vanemaks saad, seda vähem ejakuleeri. Aeg-ajalt tuleb seda siiski teha, leia enda jaoks tasakaal.

Autor: Tiit Trofimov

Allikas: Tiit Trofimov „Lõpp on algus“, kirjastus Pilgrim

Seotud

5 praktilist nippi

Liitu meie uudiskirjaga ja saa 5 praktilist nippi kuidas kiiresti enda meeleolu tõsta.