Moehiiglased loobuvad karusnahast: 750 ettevõtet üle maailma on liitunud karusnahavaba programmiga

Tuntud rahvusvaheline karusnahavaba programm Fur Free Retailer, mida Eestis esindab MTÜ loomade eestkoste organisatsioon Loomus, tähistab oma 15. tegevusaastat uue võimsa liitujaga. Maailma üks suurimaid veebipoode Yoox Net-a-Porter on programmi 750. liituja, ühinedes selliste moehiiglastega nagu Giorgio Armani, Hugo Boss, Inditex ja H&M. Ühtlasi tutvustatakse täna Fur Free Retaileri uut identiteeti ja kodulehte (www.furfreeretailer.com).

Karusnahavaba programmi brändi värskendus tuleb ajal, mil üha enam moeloojaid võtavad avalikult omaks poliitikaid, mis lähtuvad loomade ja looduse heaolust.”Üle kogu maailma on aset leidmas muutus vastutustundlikuma ja jätkusuutlikuma tarbimise suunas ning moefirmad on sellest suurepäraselt teadlikud,” ütles MTÜ Loomuse kommunikatsioonijuht Annika Lepp. “Brändid, mis väärtustavad läbipaistvust ja innovatsiooni on mõistmas, et karusnahkade tootmine ei sobi sellele pildile. Moe tulevik on vältimatult karusnahavaba.”Enne karusnahavaba poliitika omaks võtmist viis luksuskaupade veebipood Yoox Net-A-Porter rohkem kui 25 000 kliendi seas läbi küsitluse, millele vastanutest leidis enamik, et ettevõte peaks karusnahatoodete müümisest loobuma.

Hakka Alkeemia klubi liikmeks luues endale konto!

Isikliku kontoga on sinu privileegid:

  • - Ligipääs artiklitele ja podcastidele
  • - Info ürituste kohta sündmuste kalendris
  • - Võimalus jagada infot oma sündmuste kohta
  • - Võimekus märkida artikleid loetuks jpm.

Mine registreerima

Hakates Alkeemia klubi liikmeks nõustud meie kasutajatingimuste, privaatsuspoliitikaga ja Alkeemia uudiskirjadega.

Seotud