Leinava lapse aitamine koolis

Surm ja lähedase kaotus on igaühele väga raske. Linda Goldman, kes on leinaterapeut ja koolitaja, kirjutab, kuidas aidata leinavat last koolis.

Õpetajate ning õpilaste elu- ja õpikeskkond oleks märksa tervislikum, kui leinava lapse erilisi vajadusi osataks märgata. Kõige olulisem on tähele panna  keerukat suhet kaotusega seotud asjaolude ning ning lapse toimetulekuvõime vahel, seda nii klassiruumis kui ka väljaspool. Leinava lapse vajadustele peaks lähenema uuel ja värskel viisil koolisüsteemi siseselt, et luua noortele inimestele turvalisem paik õppetööks.Laste leina tuleks näha kui hetkel toimuvat eluprotsessi, millele saab läheneda nii sõnade kui ka aktiivsete tegevuste ja sõnatu suhtlusega.

Hakka Alkeemia klubi liikmeks luues endale konto!

Isikliku kontoga on sinu privileegid:

  • - Ligipääs artiklitele ja podcastidele
  • - Info ürituste kohta sündmuste kalendris
  • - Võimalus jagada infot oma sündmuste kohta
  • - Võimekus märkida artikleid loetuks jpm.

Mine registreerima

Hakates Alkeemia klubi liikmeks nõustud meie kasutajatingimuste, privaatsuspoliitikaga ja Alkeemia uudiskirjadega.

Seotud