Kes siis veel, kui mitte tarbija?

Milline on see maailm, kus eesmärgiks ei ole aina uute asjade või teenuste tarbimine? Selles maailmas tegutsevad inimesed, kes loovad. Nende motivatsioon ja rõõm tuleb tõelisest loomisest, mitte tarbimisest.

Me elame tarbimisühiskonnas. Sellega on korrapealt öeldud, milline peaks olema meie põhiolemus – me peaksime olema head tarbijad. Ja selleks, et me ikka meile usaldatud ülesannet hästi täita suudaksime, pakutakse meile lahkesti ka oskuslikuks tarbimiseks vajalikku haridust – reklaami.

Hakka Alkeemia klubi liikmeks luues endale konto!

Isikliku kontoga on sinu privileegid:

  • - Ligipääs artiklitele ja podcastidele
  • - Info ürituste kohta sündmuste kalendris
  • - Võimalus jagada infot oma sündmuste kohta
  • - Võimekus märkida artikleid loetuks jpm.

Mine registreerima

Hakates Alkeemia klubi liikmeks nõustud meie kasutajatingimuste, privaatsuspoliitikaga ja Alkeemia uudiskirjadega.

Seotud